Presentera mig själv

 

Mitt fullständiga namn är Jenny Lina Maria Sehlin och jag är 25 år. Född och uppvuxen i lilla Holmsund, en uppväxt som inte kunnat vara bättre. Jag är äldst av 5 syskon, jag har två systrar samt två bröder. Mina föräldrar separerade när jag var 15 och bägge har träffat nya mycket trevliga "plastföräldrar" eller vad man nu kallar dem.

På gymnasiet läste jag teater, något som inte riktigt märks idag då jag lämnat det intresset bakom mig. Intressen jag ej lämnat är musik (allätare med vissa undantag), läsa biografier och annat bra, laga mat, vara med vänner och familj. Jag är vegetarian sen 6 år tillbaka av moraliska själ men dömer ingen.

Just nu jobbar jag som fritidsledare ute i Holmsund och Obbla, något jag trivs väldigt bra med.

Nästa sommar ska jag gifta mig med min käre sambo på mitt smultronställe Holmön, kan knappt bärga mig. Ni lär få läsa mer om det framöver.

 


Kommentarer
Postat av: caro

vart ligger holmsund? :) mysig blogg du har!



kram

2011-02-16 @ 20:54:16
URL: http://car0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0